Оголошення про закупівлю вугілля кам’яного марки ДГ
Для безперебійної та комфортної роботи працівників та сталого опалення адміністративних будівель Панютинського старостинського округу (13,5т) та Новоіванівського старостинського округу (4т) є потреба у придбанні твердого палива (вугілля кам’яне марки ДГ), загальною кількістю 17,5 т, згідно коду ДК021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне).
Запропоноване учасником тверде паливо повинне мати наступні якісні, хімічні та технічні характеристики, а саме: вугілля кам`яне марки ДГ, клас (або фракція) 25-100мм, кількість 17,5 тонн, зольність на сухий стан палива не більше ніж 14 %, загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 14 %, масова частка кусків розміром менше нижчої границі не більше ніж 17 %, нижча теплота згорання на робочий стан палива не менше ніж 23,027 МДЖ/кг (5500 ккал/кг).
До відома: доставка, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт та зважування товару, здійснюється учасником за власні кошти. Під час здійснення поставки товару, який є предметом закупівлі учасником повинен забезпечуватись комплекс заходів, що унеможливлять попадання у товар різних домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики твердого палива, про що учасником повинен бути наданий відповідний гарантійний лист довільної форми у складі тендерної пропозиції.
Доставка вугілля до місця призначення повинна здійснюється не всією партією, а за заявками Замовника протягом 5-ти діб в кількості не менше, ніж 3,0 т. за адресами вказаних вище старостинських округів міської ради.
Кожна поставка (відвантаження) твердого палива супроводжується посвідченням якості або іншим документом, що підтверджує якісні характеристики товару.
Гарантійні зобов’язання Постачальника полягають у поставці товару належної якості, придатного для використання за призначенням. Постачальник повинен вживати профілактичні заходи, що запобігають змерзанню твердого палива, сушінню, переморожуванню, промасленню тощо. Перед поставкою окремої партії товару Замовник може самостійно перевірити умови зберігання товару на складі Постачальника
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату на протязі 20 календарних днів з моменту прийняття товарів (післяплата).
Цінові пропозиції просимо надавати на електронну пошту Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради uzhkgb@gmail.com .
Для отримання додаткової інформації звертатися за тел. 0974057575, контактна особа - ЦЕХМИСТРО Наталія.