Відділ по забезпеченню діяльності ради
Лозівська міська рада є органом місцевого самоврядування, що представляє територіальну громаду м. Лозова та здійснює від її імені та в інтересах громади функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України та іншими нормативно - правовими актами.
На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» рішенням сесії міської ради від 25.06.2006 року, з метою приведення у відповідність до вимог діючого законодавства назви посад, був створений відділ по забезпеченню діяльності ради .
До повноважень відділу по забезпеченню діяльності ради входять:
- Організація з підготовки та проведення сесій міської ради.
- Повідомлення депутатів, причетних та населення про час і місце проведення сесії міської ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради.
- Забезпечення своєчасного доведення рішень ради до виконавців і населення та організація контролю за їх виконанням.
- Організація діяльності постійних та інших комісій ради за дорученням міського голови та секретаря міської ради.
- Сприяння депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень.
- Забезпечення зберігання офіційних документів, пов'язаних з діяльністю міської ради, забезпечення доступу до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку.
- Виконання інших доручень міського голови та секретаря міської ради, пов'язаних з діяльністю ради та її виконавчих органів.
- Допомога в організації та проведенні звітів депутатів міської ради перед виборцями.