Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Легонькова Світлана Володимирівна

Начальник відділу по забезпеченню діяльності ради

Освіта

вища

Попередня діяльність

  • -: -

Опис повноважень

  1. Очолює відділ, здійснює організацію та керівництво його діяльності. Планує роботу відділу відповідно до покладених на нього завдань та функцій
  2. Розробляє та вносить на розгляд міської ради пропозиції відносно організаційних заходів з підготовки та проведення пленарних засідань, постійних комісій тощо
  3. Надає практичну та методичну допомогу виконавчим органам міської ради в підготовці проєктів рішень міської ради та з питань, що відносяться до компетентності відділу
  4. Здійснює підготовку перспективних і поточних планів організаційної діяльності міської ради (пленарних засідань, постійних комісій), контроль за їх виконанням
  5. Сприяє депутатам міської ради у здійсненні ними депутатських повноважень, надає необхідну методичну допомогу. Здійснює координацію виконання депутатських запитів та звернень
  6. Здійснює роботу з підготовки та проведення сесій, засідань постійних комісій міської ради: готує проєкти порядку денного пленарних засідань та постійних комісій;
  7. - забезпечує своєчасне оприлюднення інформаційних матеріалів на офіційному порталі Лозівської міської територіальної громади в частині функцій, покладених на Відділ;
  8. - формує та здійснює виготовлення матеріалів пленарних засідань, їх документальне оформлення та упорядкування;
  9. - у межах своєї компетенції здійснює контроль за організацією поіменного голосування;
  10. - готує протоколи пленарних засідань та постійних комісій;
  11. - оформляє і засвідчує копії (витяги) документів, що створюються в Лозівській міській раді Харківської області.
  12. Бере участь у розробці проєктів нормативно-правових актів (рішень міської ради, розпоряджень міського голови, Регламенту міської ради, Положень тощо), що стосуються діяльності апарату ради та організації роботи депутатів Лозівської міської ради Харківської області.
  13. У межах своєї компетенції здійснює ведення реєстраційно-облікового діловодства, оформлення посвідчень та облікових карток депутатів міської ради, помічників-консультантів, веде їх облік.
  14. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності та компетенції відділу.
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше