Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Силка Олена Петрівна

Начальник організаційного відділу

Освіта

вища

Попередня діяльність

  • -: -

Опис повноважень

  1. Здійснює координацію та методичне керівництво кількох напрямків організаційного забезпечення, визначених Положенням про Відділ, організовує і забезпечує контроль, аналіз та оцінку справ у відповідному напрямку діяльності.
  2. Здійснює керівництво діяльністю Відділу, розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює та контролює їх роботу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань.
  3. Здійснює організаційне забезпечення управлінської діяльності виконавчого комітету міської ради відповідно до чинного законодавства України, планів роботи виконавчого комітету міської ради, керівництва міської ради та її виконавчого комітету.
  4. Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд і зняття з контролю рішень виконавчого комітету міської ради згідно зі встановленими термінами.
  5. Здійснює організаційний супровід засідань виконавчого комітету міської ради, нарад, конференцій, семінарів, зборів та інше.
  6. Бере участь в організації та проведенні громадських слухань, які стосуються відповідного напрямку роботи.
  7. Забезпечує узагальнення пропозицій для проєкту перспективного плану роботи виконавчого комітету та контролює його виконання.
  8. Бере участь у розробці організаційно-технічних заходів по підготовці і проведенню виборів Президента України, депутатів Верховної Ради України та місцевих виборів, референдумів.
  9. Забезпечує, у межах наданої компетенції, підготовку проєктів рішень, розпорядчих актів за напрямом діяльності Відділу, здійснює контроль за їх виконанням.
  10. Безпосередньо бере участь у розробці або готує проєкти нормативно-правових актів за напрямками діяльності відділу.
  11. Забезпечує своєчасність підготовки профільними відділами, управліннями, підрозділами міської ради подань міському голові щодо нагородження з нагоди професійних свят та ювілеїв.
  12. Готує матеріали щодо нагородження кращих колективів, працівників виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій Лозівської міської територіальної громади Почесними відзнаками Лозівської міської ради Харківської області, Харківської обласної ради.
  13. Забезпечує виготовлення та вручення відзнак Лозівської міської ради Харківської області.
  14. Розглядає листи, заяви, звернення громадян та юридичних осіб, організовує підготовку відповіді на них.
  15. Забезпечує здійснення організації і підготовки нарад з керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради. Оформлює протоколи нарад, доводить до відповідальних доручення за підсумками нарад.
  16. Організовує протоколювання нарад під головуванням міського голови та доведення доручень міського голови до відповідальних виконавців за підсумками нарад.
  17. Організовує підготовку та забезпечує доведення до відома всім причетним щотижневого плану роботи по виконавчому комітету міської ради.
  18. Забезпечує підготовку та проведення з головами квартальних комітетів нарад та зустрічей, надає практичну допомогу головам квартальних комітетів у їх роботі.
  19. Забезпечує співпрацю голів квартальних комітетів з комунальними підприємствами, структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами та організаціями міста, взаємодію з депутатами міської ради у межах виборчих округів.

Структурні підрозділи

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше