Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Запорожець Тетяна Валеріївна

Керуючий справами виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області

Освіта

вища

Попередня діяльність

  • 08.1988 - 01.2000: вихователь групи подовженого дня; вчитель хімії і біології загальноосвітніх шкіл міста Лозова Харківської області;
  • 06.2000 - 08.2002: спеціаліст ІІ категорії відділу з питань надання субсидій управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
  • 09.2002 - 11.2010: спеціаліст І категорії - консультант, начальник відділу по забезпеченню діяльності ради Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
  • 11.2010 - 11.2015: секретар Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
  • 02.2017 – 01.2018: консультант з питань місцевого економічного розвитку проєкту «Пульс» Харківського регіонального відділення Асоціації міст України, м.Харків;
  • 09.2018 - 02.2019: інспектор з кадрів ТОВ «Краєвид Агро», с.Алісівка Близнюківського району Харківської області;
  • 02.2019 - 04.2019: радник Лозівського міського голови з питань культури, м.Лозова Харківської області;
  • 04.2019 - 12.2020: начальник Управління культури Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
  • 12.2020 по цей час: керуючий справами виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області.

Опис повноважень

  1. Вирішує питання організації роботи апарату виконавчого комітету та інших виконавчих органів ради щодо правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності виконавчих органів ради, добору, розстановки та навчання кадрів.
  2. Вирішує питання поліпшення якості та удосконалення надання адміністративних послуг на території Лозівської міської територіальної громади.
  3. Вирішує питання організації та здійснення загального керівництва діяльністю апарату виконавчого комітету міської ради та інших виконавчих органів міської ради.
  4. Вирішує питання подання міському голові на погодження матеріалів щодо структури і штатної чисельності працівників апарату виконавчого комітету міської ради та інших виконавчих органів ради, пропозицій про призначення та звільнення з посади працівників.
  5. Вирішує питання Забезпечення контролю за виконанням управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами виконавчих органів ради Конституції України, законів України, постанов і розпоряджень КМУ, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень та доручень міського голови.
  6. Вирішує питання отримання від підприємств, установ та організацій необхідних для роботи виконавчого комітету міської ради матеріалів, у межах його повноважень.
  7. Вирішує питання забезпечення, в межах своїх повноважень взаємодії виконавчого комітету міської ради з Харківською обласною державною адміністрацією та Харківською обласною радою.
  8. Вирішує питання організації засідань виконавчого комітету міської ради відповідно до річного плану його роботи та позачергових засідань.
  9. Вирішує питання перевірки правового забезпечення роботи апарату виконавчого комітету та відповідності виготовлених документів, інструкції з діловодства в Лозівській міській раді та її виконавчих органів.
  10. Вирішує питання підготовки та узгодження пропозицій щодо розподілу обов’язків між міським головою, його заступниками, секретарем міської ради, та керуючим справами; розроблення та реалізації заходів щодо вдосконалення організаційних структур органів місцевого самоврядування.
  11. Вирішує питання контролю за додержанням вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», забезпеченням формування кадрового резерву.
  12. Вирішує питання забезпечення виконання органами міської ради вимог Закону України «Про очищення влади» та організації проведення в апараті міської ради та її виконавчому комітеті спеціальної перевірки, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції».
  13. Вирішує питання забезпечення організації виконання виконавчими органами міської ради вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  14. Вирішує питання забезпечення контролю за виконанням планів роботи виконавчого комітету міської ради.
  15. Вирішує питання контролю за дотриманням безпечних умов і охорони праці у виконавчому комітеті міської ради.
  16. Вирішує питання забезпечення контролю за дотриманням у виконавчих органах ради законодавства про звернення громадян.
  17. Вирішує питаннязабезпечення функціонування у виконавчих органах міської ради системи електронного документообігу, інформаційно-комунікаційних технологій, офіційної пошти Лозівської міської ради Харківської області (mr_lozova@lozovarada.gov.ua).
  18. Вирішує питання забезпечення координації та супроводу матеріально-технічного забезпечення оргтехнікою, технічного забезпечення заходів, що проводяться міською радою (конференції, наради, сесії тощо).
  19. Очолює Узгоджувальну групу.
  20. Спрямовує, координує та контролює діяльність: 1) організаційного відділу апарату виконавчого комітету міської ради; 2) відділу з питань діловодства та звернень громадян апарату виконавчого комітету міської ради; 3) архівного відділу міської ради; 4) сектору реєстрації міської ради;
  21. 5) відділу з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб та ведення реєстру громади міської ради; 6) відділу цифрової трансформації та комп’ютерного забезпечення міської ради (у частині комп’ютерного забезпечення); 7) відділу персоналу апарату виконавчого комітету міської ради;
  22. 8) службовців та обслуговуючого персоналу.
  23. Координує в межах своїх повноважень діяльність: 1) відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради; 2) відділу «Центр надання адміністративних послуг» міської ради; 3) юридичного відділу апарату виконавчого комітету міської ради;
  24. 4) відділу з бухгалтерського обліку та звітності апарату виконавчого комітету міської ради; 5) органів самоорганізації населення (квартальних комітетів). 6) комунальної установи «Лозівський трудовий архів» Лозівської міської ради Харківської області.
  25. Безпосередньо займається розробленням проєктів регуляторних та інших нормативно-правових актів. Проводить перевірку проектів таких актів, що розробляються виконавчими органами міської ради.
  26. У межах своїх повноважень взаємодіє з: виконавчим апаратом Харківської обласної ради, Харківською обласною державною адміністрацією, іншими підприємствами, установами та організаціями.
  27. У своїй діяльності підлеглий та підпорядкований безпосередньо міському голові.

Файли

Біографічна довідка.pdf

Завантажити

Розподіл обов'язків Запорожець Т.В..pdf

Завантажити
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше