Запорожець Тетяна Валеріївна
Керуючий справами виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області
Освіта
вища
Попередня діяльність
- 08.1988 - 01.2000: вихователь групи подовженого дня; вчитель хімії і біології загальноосвітніх шкіл міста Лозова Харківської області;
- 06.2000 - 08.2002: спеціаліст ІІ категорії відділу з питань надання субсидій управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
- 09.2002 - 11.2010: спеціаліст І категорії - консультант, начальник відділу по забезпеченню діяльності ради Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
- 11.2010 - 11.2015: секретар Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
- 02.2017 – 01.2018: консультант з питань місцевого економічного розвитку проєкту «Пульс» Харківського регіонального відділення Асоціації міст України, м.Харків;
- 09.2018 - 02.2019: інспектор з кадрів ТОВ «Краєвид Агро», с.Алісівка Близнюківського району Харківської області;
- 02.2019 - 04.2019: радник Лозівського міського голови з питань культури, м.Лозова Харківської області;
- 04.2019 - 12.2020: начальник Управління культури Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
- 12.2020 по цей час: керуючий справами виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області.
Опис повноважень
- Вирішує питання організації роботи апарату виконавчого комітету та інших виконавчих органів ради щодо правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності виконавчих органів ради, добору, розстановки та навчання кадрів.
- Вирішує питання поліпшення якості та удосконалення надання адміністративних послуг на території Лозівської міської територіальної громади.
- Вирішує питання організації та здійснення загального керівництва діяльністю апарату виконавчого комітету міської ради та інших виконавчих органів міської ради.
- Вирішує питання подання міському голові на погодження матеріалів щодо структури і штатної чисельності працівників апарату виконавчого комітету міської ради та інших виконавчих органів ради, пропозицій про призначення та звільнення з посади працівників.
- Вирішує питання Забезпечення контролю за виконанням управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами виконавчих органів ради Конституції України, законів України, постанов і розпоряджень КМУ, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень та доручень міського голови.
- Вирішує питання отримання від підприємств, установ та організацій необхідних для роботи виконавчого комітету міської ради матеріалів, у межах його повноважень.
- Вирішує питання забезпечення, в межах своїх повноважень взаємодії виконавчого комітету міської ради з Харківською обласною державною адміністрацією та Харківською обласною радою.
- Вирішує питання організації засідань виконавчого комітету міської ради відповідно до річного плану його роботи та позачергових засідань.
- Вирішує питання перевірки правового забезпечення роботи апарату виконавчого комітету та відповідності виготовлених документів, інструкції з діловодства в Лозівській міській раді та її виконавчих органів.
- Вирішує питання підготовки та узгодження пропозицій щодо розподілу обов’язків між міським головою, його заступниками, секретарем міської ради, та керуючим справами; розроблення та реалізації заходів щодо вдосконалення організаційних структур органів місцевого самоврядування.
- Вирішує питання контролю за додержанням вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», забезпеченням формування кадрового резерву.
- Вирішує питання забезпечення виконання органами міської ради вимог Закону України «Про очищення влади» та організації проведення в апараті міської ради та її виконавчому комітеті спеціальної перевірки, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції».
- Вирішує питання забезпечення організації виконання виконавчими органами міської ради вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
- Вирішує питання забезпечення контролю за виконанням планів роботи виконавчого комітету міської ради.
- Вирішує питання контролю за дотриманням безпечних умов і охорони праці у виконавчому комітеті міської ради.
- Вирішує питання забезпечення контролю за дотриманням у виконавчих органах ради законодавства про звернення громадян.
- Вирішує питаннязабезпечення функціонування у виконавчих органах міської ради системи електронного документообігу, інформаційно-комунікаційних технологій, офіційної пошти Лозівської міської ради Харківської області (mr_lozova@lozovarada.gov.ua).
- Вирішує питання забезпечення координації та супроводу матеріально-технічного забезпечення оргтехнікою, технічного забезпечення заходів, що проводяться міською радою (конференції, наради, сесії тощо).
- Очолює Узгоджувальну групу.
- Спрямовує, координує та контролює діяльність: 1) організаційного відділу апарату виконавчого комітету міської ради; 2) відділу з питань діловодства та звернень громадян апарату виконавчого комітету міської ради; 3) архівного відділу міської ради; 4) сектору реєстрації міської ради;
- 5) відділу з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб та ведення реєстру громади міської ради; 6) відділу цифрової трансформації та комп’ютерного забезпечення міської ради (у частині комп’ютерного забезпечення); 7) відділу персоналу апарату виконавчого комітету міської ради;
- 8) службовців та обслуговуючого персоналу.
- Координує в межах своїх повноважень діяльність: 1) відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради; 2) відділу «Центр надання адміністративних послуг» міської ради; 3) юридичного відділу апарату виконавчого комітету міської ради;
- 4) відділу з бухгалтерського обліку та звітності апарату виконавчого комітету міської ради; 5) органів самоорганізації населення (квартальних комітетів). 6) комунальної установи «Лозівський трудовий архів» Лозівської міської ради Харківської області.
- Безпосередньо займається розробленням проєктів регуляторних та інших нормативно-правових актів. Проводить перевірку проектів таких актів, що розробляються виконавчими органами міської ради.
- У межах своїх повноважень взаємодіє з: виконавчим апаратом Харківської обласної ради, Харківською обласною державною адміністрацією, іншими підприємствами, установами та організаціями.
- У своїй діяльності підлеглий та підпорядкований безпосередньо міському голові.