Мішуточкіна Надія Юріївна
Начальник відділу персоналу апарату виконавчого комітету міської ради
Освіта
вища
Опис повноважень
- Очолює відділ, здійснює організацію та керівництво його діяльності, розподіляє обов’язки між працівниками, координує та контролює їх роботу. Планує роботу відділу відповідно до покладених на нього завдань і функцій.
- Бере участь у розробленні кадрової політики і кадрової стратегії установи. Узагальнює практику роботи з кадрами, вносить міському голові пропозиції щодо її вдосконалення. Забезпечує дотримання законності при прийнятті та проходженні служби в органах місцевого самоврядування.
- Здійснює кадрове методичне та інформаційне забезпечення роботи виконавчих органів міської ради. У межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури, загальної чисельності виконавчих органів міської ради, штатного розпису виконавчого комітету міської ради.
- Здійснює контроль за організацією та проведенням конкурсного відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в апараті міської ради та її виконавчих органах.
- Організовує роботу з проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань і обов’язків. Здійснює заходи щодо атестації посадових осіб.
- Організовує та проводить наради, семінари, навчання з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи. Узагальнює потреби у підготовці та навчанні працівників, вносить відповідні пропозиції керівництву, здійснює організаційні заходи щодо підвищення кваліфікації кадрів.
- У межах своєї компетенції здійснює контроль за організацією роботи щодо укладання, внесення змін та доповнень, продовження строку дії, розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міської ради.
- Забезпечує доступ до інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Організовує та контролює роботу щодо проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які передбачають зайняття відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком.
- Організовує та контролює роботу щодо перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» посадових осіб апарату міської ради та її виконавчому комітету.