Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Мішуточкіна Надія Юріївна

Начальник відділу персоналу апарату виконавчого комітету міської ради

Освіта

вища

Опис повноважень

  1. Очолює відділ, здійснює організацію та керівництво його діяльності, розподіляє обов’язки між працівниками, координує та контролює їх роботу. Планує роботу відділу відповідно до покладених на нього завдань і функцій.
  2. Бере участь у розробленні кадрової політики і кадрової стратегії установи. Узагальнює практику роботи з кадрами, вносить міському голові пропозиції щодо її вдосконалення. Забезпечує дотримання законності при прийнятті та проходженні служби в органах місцевого самоврядування.
  3. Здійснює кадрове методичне та інформаційне забезпечення роботи виконавчих органів міської ради. У межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури, загальної чисельності виконавчих органів міської ради, штатного розпису виконавчого комітету міської ради.
  4. Здійснює контроль за організацією та проведенням конкурсного відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в апараті міської ради та її виконавчих органах.
  5. Організовує роботу з проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань і обов’язків. Здійснює заходи щодо атестації посадових осіб.
  6. Організовує та проводить наради, семінари, навчання з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи. Узагальнює потреби у підготовці та навчанні працівників, вносить відповідні пропозиції керівництву, здійснює організаційні заходи щодо підвищення кваліфікації кадрів.
  7. У межах своєї компетенції здійснює контроль за організацією роботи щодо укладання, внесення змін та доповнень, продовження строку дії, розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міської ради.
  8. Забезпечує доступ до інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Організовує та контролює роботу щодо проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які передбачають зайняття відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком.
  9. Організовує та контролює роботу щодо перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» посадових осіб апарату міської ради та її виконавчому комітету.
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше