Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Калинченко Вікторія Вікторівна

Завідувач сектору реєстрації Лозівської міської ради Харківської області – державний реєстратор

Освіта

вища

Попередня діяльність

  • -: -

Опис повноважень

  1. Здійснює безпосереднє керівництво діяльністю сектору реєстрації, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу.
  2. Забезпечує виконання покладених на сектор завдань з питань, що належать до його компетенції та несе персональну відповідальність за їх виконання.
  3. Здійснює організацію роботи сектору.
  4. Розподіляє функціональні обов'язки між працівниками сектору, встановлює ступінь відповідальності та контролює їх роботу, аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності сектору.
  5. Надає письмові та усні вказівки, обов’язкові для виконання працівниками сектору.
  6. Здійснює в межах компетенції заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації.
  7. Забезпечує надання методологічної допомоги державним реєстраторам.
  8. Дотримується та забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього трудового розпорядку виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківській області.
  9. Готує подання на преміювання державних реєстраторів та інших працівників сектору.
  10. Зобов’язаний зберігати державну та комерційну таємницю, інформацію про громадян, що стала відома під час виконання службових обов’язків, а також іншу інформацію, яка згідно із законодавством, не підлягає розголошенню.
  11. У порядку передбаченому чинним законодавством, бере участь у здійсненні державного нагляду за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації, вживає заходів до запобігання порушень у зазначеній сфері.
  12. В установленому порядку організовує підготовку та надання достовірної, точної та повної інформації у визначені терміни за запитами на публічну інформацію, що надходять від фізичних та юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи.
  13. Здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів у відповідності з чинним законодавством.
  14. Представляє у встановленому законом порядку інтереси міської ради та її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, які знаходяться в комунальній власності Лозівської міської територіальної громади, в судах та інших органах під час розгляду правових питань та спорів.
  15. Отримує у встановленому порядку від посадових осіб міської ради та її виконавчих органів, підвідомчих підприємств, установ, організацій документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання службових обов’язків.
  16. Бере участь у засіданнях дорадчих та колегіальних органів, нарадах, що проводяться в виконавчих органах ради, у разі розгляду на них питань практики застосування законодавчих та нормативних актів.
  17. Завідувач сектору самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.
  18. Розгляд звернень громадян та юридичних осіб з питань, що належать до його компетенції, прийняття відповідних рішень.
  19. Надання консультацій з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
  20. Формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі.
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше