Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НЕЮ ГРОМАДСЬКОСТІ

Оголошення
12.09.2024

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НЕЮ ГРОМАДСЬКОСТІ

Повне та скорочене найменування субʼєкта господарювання – АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» (АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»).

Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України – 40075815.

Місцезнаходження субʼєкта господарювання, контактний номер телефону, адреса електронної пошти – 03150, м. Київ, вул. Єжи Ґедройця, 5; 05745-5-62-40, e-mail: pz_shch4@pz.uz.gov.ua

Місцезнаходження обʼєкта / промислового майданчика – 64602, Харківська обл., м.Лозова, бульвар Шевченка, 3.

Відомості про наявність висновку з оцінки впливу на довкілля. Згідно вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» діяльність обʼєкт не підлягає оцінці впливу на довкілля.

Перелік та загальний опис виробництв, технологічних процесів, технологічного устаткування обʼєкта.

16.1. Виробнича структура обʼєкта/промислового майданчика.

Оскільки обʼєкт відноситься до третьої групи, інформація не надається відповідно до вимог Інструкції.

16.2. Перелік видів продукції, що випускається на обʼєкті/промисловому майданчику, у тому числі продукції переділів, що використовується у власному виробництві.

Оскільки обʼєкт відноситься до третьої групи, інформація не надається відповідно до вимог Інструкції.

16.3. Матеріальні баланси в розрізі виробничого процесу чи окремої операції.

Оскільки обʼєкт відноситься до третьої групи, інформація не надається відповідно до вимог Інструкції.

16.4. Перелік та опис виробництв (основних, допоміжних, підсобних та побічних), виробничих процесів (основних. Допоміжних, підсобних, побічних, циклічних, нециклічних, безперервних, напівбезперервних, дискретних, закритих, відкритих, напівзакритих), технологічних процесів, технологічного устаткування обʼєкта/ промислового майданчика.

Оскільки обʼєкт відноситься до третьої групи, інформація не надається відповідно до вимог Інструкції.

16.5. Опис та місцезнаходження виробництв та технологічного устаткування, на яких повинні впроваджуватися найкращі доступні технології та методи керування із зазначенням номерів джерел викидів, які відносяться до основних джерел викидів.

Оскільки обʼєкт відноситься до третьої групи, інформація не надається відповідно до вимог Інструкції.

16.6. Значення проєктної та фактичної виробничої потужності та продуктивності технологічного устаткування, режим роботи устаткування, баланс часу роботи устаткування.

Інформацію наведено в таблиці.

Найменування устаткування

Кіль-кість

Проектна виробнича потужність/ продуктивність

Фактична виробнича потужність/ продуктивність

Режим роботи устаткування, год/рік

Баланс часу роботи устаткування (час роботи / час простою)

Дизель-генератор Ener SOL STRS-70T

1

51 кВт

51 кВт

Періодичний

150 / 8610

Токарний верстат

2

0,6 кВт

0,6 кВт

Періодичний

100 / 8640

Свердлильний верстат

2

0,55 кВт

0,55 кВт

Періодичний

100 / 8640

Поперечно-стругальний верстат

1

5,5 кВт

5,5 кВт

Періодичний

100 / 8640

Заточний верстат

1

0,5 кВт

0,5 кВт

Періодичний

100 / 8640

Зварювальний апарат

1

8 кВт

8 кВт

Періодичний

100 / 8640

16.7. Терміни введення в експлуатацію технологічного устаткування, нормативний строк його амортизації, дата проведення останньої реконструкції або модернізації технологічного устаткування, зміни показників продуктивності устаткування внаслідок реконструкції у порівнянні з проєктними показниками.

Інформацію наведено в таблиці.

Найменування устаткування

Кіль-кість

Дата введення в експлуатацію

Нормативний строк амортизації

Дата проведення реконструкції / модернізації

Зміни показників

Дизель-генератор Ener SOL STRS-70T

1

2024

5 років

Не проводилась

-

Токарний верстат

2

1974

5 років

Не проводилась

-

Свердлильний верстат

2

1980

5 років

Не проводилась

-

Поперечно-стругальний верстат

1

1981

5 років

Не проводилась

-

Заточний верстат

1

1974

5 років

Не проводилась

-

Зварювальний апарат

1

2018

5 років

Не проводилась

-

Виробничий підрозділ «Лозівська дистанція сигналізації та звʼязку» (станція Лозова) відноситься до підприємств, що забезпечують функціонування залізничного транспорту. Основними завданнями дистанції є регулювання руху поїздів на перегонах для забезпечення максимальної пропускної здатності за допомогою автоблокування сумісно з автоматичною локомотивною сигналізацією та автостопами. Дистанція відповідає за автоматичну та диспетчерську централізацію, релейну централізацію стрілок та сигналів, що забезпечує пропускну здатність станції.

На території майданчику розташовано:

  • адміністративна будівля;
  • дизель-генераторна;
  • гараж (2 од.);
  • склад ЛФМ;
  • зварювальний пост;
  • майстерня;
  • столярна дільниця (не використовується).

Адміністративна будівля опалюється централізовано від міських тепломереж. На першому поверсі обладнано приміщення акумуляторної, в якій зберігаються вже готові до експлуатації акумулятори типу АБН-80. Зарядка акумуляторів здійснюється в іншому підрозділі.

Забезпечення електрикою під час аварійних вимкнень міських електромереж здійснюється дизель-генератором Ener SOL STRS-70T, який розташований на твердому покритті біля дизель-генераторної. Попередньо, дистанцією використовувався дизель-генератор ДГП-3-24М, який розташований в приміщенні-дизель-генераторної та який в подальшому використовуватися не буде.

Ремонт обладнання та устаткування здійснюється в механічній майстерні, в якій встановлені металообробні верстати: токарний (2 од.), свердлильний (2 од.), заточний та поперечно-стругальний верстат.

В столярній дільниці встановлені деревообробні верстати: фуговальний (2 од.), фрезерний верстати та циркулярна пила. На даний час столярна дільниця не експлуатується та в подальшому її експлуатація не планується.

Зварювання металів здійснюється в зварювальному посту електродами марки Протон Е-6012 діаметром 3 мм та 4 мм.

В окремому приміщенні – складі зберігання ЛФМ – зберігаються лакофарбові матеріали: емаль ПФ-115 та уайт-спірит.

Легковий транспорт у кількості 5 од. зберігається в двох гаражах. У разі здійснення дрібного ремонту техніки, миття деталей від бруду здійснюється в ванні мийки. В якості розчинника використовується дизельне пальне.

Відомості щодо виду та обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

Таблиця 12.1. Відомості щодо виду та обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

№ з/п

Забруднююча речовина

Фактичний обсяг викидів (т/рік)

Потенційний обсяг викидів (т/рік)

Порогові значення потенційних викидів для взяття на державний облік (т/рік)

код

найменування

1

2

3

4

5

6

Усього для обʼєкта / промислового майданчика

0,1195

0,1195

 

Перелік найбільш поширених забруднюючих речовин

1

03000/ 2902, 10414, 10431

Речовини у вигляді суспендованих твердих частинок (мікрочастинки та волокна) (недиференційований за складом пил (аерозоль), пил металевий (легуючих сталей), пил абразивно-металічний (SiO2, CaO, Cr2O3, Fe2O3, Al2O3 і ін.)

0,0167

0,0167

3,0

2

04001/ 10102-44-0

Оксиди азоту (у перерахунку на діоксид азоту [NO+NO2]

0,007

0,007

1,0

3

05001/ 7446-09-5

Сірки діоксид

0,00091

0,00091

1,5

4

06000/ 630-08-0

Оксид вуглецю

0,00044

0,00044

1,5

Усього

0,0251

0,0251

 

Перелік небезпечних забруднюючих речовин

1

01003/ 1309-37-1

Залізо та його сполуки (у перерахунку на залізо)

0,0008

0,0008

0,1

2

01104/ 1313-13-9

Манган та його сполуки (у перерахунку на діоксид мангану)

0,00009

0,00009

0,005

3

11030/ 1330-20-7

Ксилол

0,026

0,026

0,9

Усього

0,0269

0,0269

 

Перелік інших забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами обʼєкта / промислового майданчика

1

11000/ 8052-41-3, 2754, 8008-20-6

Неметанові леткі органічні сполуки (НМЛОС) (уайт-спірит, вуглеводні насичені C12-C19 (розчинник РПК-26511 та ін.) у перерахунку на сумарний органічний вуглець)

0,0675

0,0675

1,5

2

12000/ 74-82-8

Метан

0,00001

0,00001

10

Усього

0,06751

0,06751

 

Перелік забруднюючих речовин, для яких не встановлені гігієнічні регламенти допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених міст

1

04002/ -

Азоту (1) оксид [N2O]

0,00002

0,00002

0,1

2

07000/ -

Вуглецю діоксид

0,724

0,724

500

Усього

0,72402

0,72402

-

Таблиця 12.2. Характеристика установок очистки газу

№ джерела викиду

Найменування ГОУ

Забруднюючі речовини, за якими проводиться газоочистка

Ступень очищення

Назва та тип установки очистки газу

На вході ГОУ

На виході з ГОУ

Ступінь очищення газу, %

CAS №/ CAS

код

найменування

обʼємна витрата газопилового потоку, м3

масова концентрація, мг/м3

масова витрата, г/с

обʼємна витрата газопилового потоку, м3

масова концентрація, мг/м3

масова витрата, г/с

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

ГОУ на обʼєкті відсутнє

Таблиця 12.3. Дані потенційних обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від обʼєкта / промислового майданчика

Забруднююча речовина

Потенційний викид забруднюючої речовини, тонн, з трьома десятковими знаками

код

найменування

1

2

3

00000

Усього для обʼєкта / промислового майданчика

0,119

01003

Залізо та його сполуки (у перерахунку на залізо)

0,000

01104

Манган та його сполуки (у перерахунку на діоксид мангану)

0,000

03000

Речовини у вигляді суспендованих твердих частинок (мікрочастинки та волокна)

0,017

04001

Оксиди азоту (у перерахунку на діоксид азоту [NO+NO2]

0,007

04002

Азоту (1) оксид [N2O]

0,000

05001

Сірки діоксид

0,001

06000

Оксид вуглецю

0,000

11000

Неметанові леткі органічні сполуки (НМЛОС)

0,094

11030

Ксилол

0,026

12000

Метан

0,000

07000

Вуглецю діоксид

0,724

Таблиця 12.4. Дані щодо потенційних обсягів викидів забруднюючих речовин від виробничих і технологічних процесів, технологічного устаткування (установок)

Процеси спалювання в малих установках

код

003

 

 

 

Забруднююча речовина

Потенційний викид забруднюючої речовини, тонн, з трьома десятковими знаками

код

найменування

 

1

2

3

00000

Усього за виробничим та технологічним процесом, технологічним устаткуванням (установкою)

0,009

03000

Речовини у вигляді суспендованих твердих частинок (мікрочастинки та волокна)

0,000

04001

Оксиди азоту (у перерахунку на діоксид азоту [NO+NO2]

0,007

04002

Азоту (1) оксид [N2O]

0,000

05001

Сірки діоксид

0,001

06000

Оксид вуглецю

0,000

11000

Неметанові леткі органічні сполуки (НМЛОС)

0,001

12000

Метан

0,000

07000

Вуглецю діоксид

0,724

Зберігання, оброблення та транспортування металопродукції

код

030

Забруднююча речовина

Потенційний викид забруднюючої речовини, тонн, з трьома десятковими знаками

код

найменування

 

1

2

3

00000

Усього за виробничим та технологічним процесом, технологічним устаткуванням (установкою)

0,017

03000

Речовини у вигляді суспендованих твердих частинок (мікрочастинки та волокна)

0,017

01003

Залізо та його сполуки (у перерахунку на залізо)

0,000

01104

Манган та його сполуки (у перерахунку на діоксид мангану)

0,000

 

Нанесення покриття

код

034

 

 

 

Забруднююча речовина

Потенційний викид забруднюючої речовини, тонн, з трьома десятковими знаками

код

найменування

 

1

2

3

00000

Усього за виробничим та технологічним процесом, технологічним устаткуванням (установкою)

0,093

11000

Неметанові леткі органічні сполуки (НМЛОС)

0,093

11030

Ксилол

0,026

Заходи щодо впровадження найкращих існуючих технологій виробництва.

Оскільки обʼєкт відноситься до третьої групи, заходи не плануються відповідно до вимог Інструкції.

Перелік заходів щодо скорочення викидів забруднюючих речовин.

Заходи щодо досягнення встановлених нормативів гранично-допустимих викидів для найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин не встановлюються у зв’язку з тим, що на підприємстві викиди найбільш поширених та небезпечних забруднюючих речовин не перевищують встановлених нормативів граничнодопустимих викидів.

Заходи щодо запобігання перевищенню встановлених нормативів граничнодопустимих викидів у процесі виробництва. Дотримуватися техрегламенту. Не допускати утворення нових джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без попередньої розробки та погодження відповідної дозвільної документації.

Заходи щодо обмеження обсягів залпових викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Залпові джерела відсутні на обʼєкті.

Заходи щодо остаточного припинення діяльності, пов’язаної з викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря, та приведення місця діяльності в задовільний стан. Заходи не встановлюються. Вся територія обʼєкта знаходиться в задовільному стані.

Заходи щодо охорони атмосферного повітря на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, ліквідації наслідків забруднення атмосферного повітря. Перелік заходів щодо охорони атмосферного повітря на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, ліквідації наслідків забруднення атмосферного повітря розробляється для обʼєктів, які згідно з законодавством уважаються обʼєктами підвищеної небезпеки (включені до Державного реєстру обʼєктів підвищеної небезпеки). Обʼєкт не включено до Державного реєстру обʼєктів підвищеної небезпеки.

Заходи щодо регулювання при несприятливих метеорологічних умовах (НМУ)

Заходи щодо регулювання викидів при несприятливих метеорологічних умовах (НМУ) розроблені відповідно до РД 52.04.52-85.

Попередження про підвищення рівня забруднення повітря у звʼязку з очікуваними несприятливими метеорологічними умовами складаються в підрозділах Державної служби України з надзвичайних ситуацій (ДСНС).

Залежно від рівня забруднення атмосфери складаються попередження трьох ступенів, яким відповідають три види роботи підприємства в період НМУ. Попередження першого ступеня складається, якщо передвіщається один з комплексів НМУ, при якому очікується концентрація в повітрі одного або декількох контрольованих речовин вище ГДК, другого ступеня – якщо передвіщаються два таких комплекси НМУ одночасно (наприклад, якщо при небезпечній швидкості вітру очікується піднята інверсія та несприятливий напрямок вітру, або коли очікуються концентрації одного або декількох контрольованих речовин вище 3 ГДК). Попередження третього ступеня складається в тому випадку, якщо після передачі попередження другого ступеня небезпеки зберігається високий рівень забруднення атмосфери, очікується збереження НМУ; при цьому очікуються концентрації в повітрі одного або декількох шкідливих речовин вище 5 ГДК.

При надходженні цих попереджень від підрозділів ДСНС на підприємстві буде виконаний комплекс заходів, спрямованих на зниження забруднень атмосфери.

Заходи зі скорочення викидів при першому режимі роботи підприємства.

При першому режимі роботи підприємства заходи повинні забезпечити скорочення концентрації забруднюючих речовин у приземному шарі атмосфери приблизно на 15-20%. Ці заходи носять організаційно-технічний характер, їх можна швидко здійснити, вони не вимагають істотних витрат і не призводять до зниження продуктивності підприємства.

При розробці заходів по скороченню викидів при першому режимі доцільно враховувати наступні заходи загального характеру:

  • заборонити роботу обладнання на форсованому режимі;
  • заборонити продувку і чистку обладнання, ремонтні роботи, пов'язані з підвищеним виділенням шкідливих речовин в атмосферу;
  • інтенсифікувати вологе прибирання виробничих приміщень підприємства, де це допускається правилами техніки безпеки.

 Заходи зі скорочення викидів при другому режимі роботи підприємства.

При другому режимі роботи підприємства заходи повинні забезпечити скорочення концентрації забруднюючих речовин у приземному шарі атмосфери приблизно на 20-40%. Ці заходи включають в себе всі заходи, розроблені для першого режиму, а також заходи, що впливають на технологічні процеси і супроводжуються незначним зниженням продуктивності підприємства.

При розробці заходів по скороченню викидів при другому режимі доцільно враховувати наступні заходи загального характеру:

  • зменшити інтенсивність технологічних процесів, пов’язаних з підвищеними викидами шкідливих речовин в атмосферу на тих підприємствах, де за рахунок інтенсифікації і використання більш якісної сировини можлива компенсація відставання в періоди НМУ;
  • обмежити використання автотранспорту та інших пересувних джерел викидів на території підприємства згідно з раніше розробленими схемами маршрутів.

Заходи зі скорочення викидів при третьому режимі роботи підприємств.

При третьому режимі роботи підприємств заходи повинні забезпечити скорочення концентрацій забруднюючих речовин у приземному шарі атмосфери приблизно на 40-60%, а в деяких особливо небезпечних умовах підприємствам слід повністю припинити викиди. Заходи третьому режимі включають в себе всі заходи, розроблені для першого і другого режимів, а також заходи, здійснення яких дозволяє знизити викиди забруднюючих речовин за рахунок тимчасового скорочення продуктивності підприємства.

При розробці заходів по скороченню викидів при третьому режимі доцільно враховувати наступні заходи загального характеру:

  • знизити навантаження, що супроводжуються значними виділеннями забруднюючих речовин;
  • відключити апарати та обладнання, робота яких пов’язана із значним забрудненням повітря;
  • заборонити виїзд на лінії автотранспортних засобів (включаючи особистий транспорт) з неврегульованою двигунами. Склад відпрацьованих газів не повинен перевищувати гранично допустимі викиди шкідливих речовин, зазначених у ДСТУ 4277:2004 та 4276:2004.

Заходи, направлені на скорочення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, в залежності від виробництв, технологічного устаткування на обʼєкті не передбачаються.

Дотримання виконання природоохоронних заходів щодо скорочення викидів. Заходи не плануються.

Відповідність пропозицій щодо дозволених обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами законодавству.

Оцінка впливу викидів забруднюючих речовин на стан забруднення атмосферного повітря здійснюється за результатами розрахунків розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та даними, що одержані при проведення інструментальних методів досліджень акредитованими лабораторіями в установленому законодавством порядку.

Оскільки об’єкт відноситься до третьої групи, оцінка впливу викидів забруднюючих речовин на стан атмосферного повітря не проводиться у відповідності до вимог Інструкції.

Пропозиції щодо дозволених обсягів викидів забруднюючих речовин, які віднесені до основних джерел викидів:

Таблиця 12.5. Пропозиції щодо дозволених обсягів викидів забруднюючих речовин, які віднесені до основних джерел викидів

Номер джерела викидів:

Місце розташування джерела викиду:

Максимальна витрата викиду, кубічних метрів на секунду:

Висота викиду, метрів:

Найменування забруднюючих речовин

Граничнодопустимий викид відповідно за законодавства, мг/м3

Затверджений гранично допустимий викид

Строк досягнення

мг/м3

г/с

На обʼєкті відсутні джерела викидів, віднесені до основних

Таблиця 12.6 Пропозиції щодо дозволених обсягів викидів забруднюючих речовин, які віднесені до інших джерел викидів

Номери джерел викидів: №1 – патрубок дизель-генератору Ener SOL

Найменування забруднюючої речовини

Гранично допустимий викид відповідно до законодавства, мг/м3

Затверджений гранично допустимий викид, мг/м3

Строк досягнення затвердженого значення

-

-

-

-

Для речовин, на які не встановлені нормативи гранично допустимих викидів відповідно до законодавства, встановлюються такі величини масової витрати:

  • Речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом – 0,000037 з дати отримання дозволу.
  • Оксид вуглецю – 0,000741 з дати отримання дозволу.
  • Оксиди азоту (оксид та діоксид азоту) у перерахунку на діоксид азоту – 0,012963 з дати отримання дозволу.
  • Діоксид сірки (діоксид та триоксид) у перерахунку на діоксид сірки – 0,001667 з дати отримання дозволу.

Від організованого джерела викиду №1 здійснюються викиди забруднюючої речовини Неметанові леткі сполуки (НМЛОС) (вуглеводні насичені C12-C19 (розчинник РПК-26511 та ін.) у перерахунку на сумарний органічний вуглець), для якої норматив граничнодопустимого викиду не встановлено відповідно до діючого законодавства.

Номери джерел викидів: №4 – труба складу ЛФМ

Найменування забруднюючої речовини

Гранично допустимий викид відповідно до законодавства, мг/м3

Затверджений гранично допустимий викид, мг/м3

Строк досягнення затвердженого значення

-

-

-

-

Для речовин, на які не встановлені нормативи гранично допустимих викидів відповідно до законодавства, встановлюються такі величини масової витрати:

  • Ксилол – 0,00083 з дати отримання дозволу.

Від організованого джерела викиду №4 здійснюються викиди забруднюючої речовини Неметанові леткі сполуки (НМЛОС) (уайт-спірит), для якої норматив граничнодопустимого викиду не встановлено відповідно до діючого законодавства.

Номери джерел викидів: №5 – вісьовий вентилятор зварювального посту

Найменування забруднюючої речовини

Гранично допустимий викид відповідно до законодавства, мг/м3

Затверджений гранично допустимий викид, мг/м3

Строк досягнення затвердженого значення

-

-

-

-

Для речовин, на які не встановлені нормативи гранично допустимих викидів відповідно до законодавства, встановлюються такі величини масової витрати:

  • Залізо та його сполуки (у перерахунку на залізо) – 0,001052 з дати отримання дозволу.
  • Манган та його сполуки в перерахунку на діоксид мангану – 0,000115 з дати отримання дозволу.

Джерела №№2, 3, 6, 7 – неорганізовані. Для неорганізованих джерел викидів граничнодопустимі викиди не встановлюються відповідно до діючого законодавства. Регулювання цих джерел здійснюється шляхом встановлення вимог.

Пропозиції щодо умов, які встановлюються в дозволі на викиди до:

1) Умови до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

Жоден із вказаних дозволених викидів в атмосферу не повинен перевищувати гранично допустимі рівні викидів, вказаних у додатку до Дозволу. Інших викидів в атмосферу, що чинять суттєвий вплив на навколишнє середовище, бути не повинно.

При проведенні реконструкції, модернізації, введенні нових потужностей виробництва підприємство повинно керуватись чинним природоохоронним та санітарним законодавством України.

У разі зміни параметрів джерел викидів, їх кількості, кількісного та якісного складу забруднюючих речовин, впровадження заходів щодо скорочення викидів суб’єкт господарювання зобов’язаний внести зміни до Дозволу.

Департамент захисту довкілля та природокористування Харківської обласної військової адміністрації (далі – Департамент) анулює Дозвіл з таких підстав:

  • скасування центральним (територіальним) органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, висновку щодо можливості видачі дозволу;
  • наявність звернення суб’єкта господарювання із заявою про анулювання дозволу на викиди;
  • наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення та ліквідації, якщо інше не встановлено законом.

У разі, якщо суб’єкт господарювання не дотримується умов Дозволу, Департамент зупиняє (повність або частково) дію Дозволу до виконання таких умов.

У разі невиконання умов, які встановлені у дозволі на викиди, до суб’єкту господарювання Департаментом можуть бути застосовані заходи реагування в порядку, передбаченому діючим законодавством.

Призупинення господарської діяльності суб’єкта господарювання повністю або частково за рішенням суду, яке набрало законної сили, за позовом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, здійснюється з таких підстав:

  • встановлення факту надання в заяві про видачу дозволу на викиди та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;
  • провадження суб’єктом господарювання певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано дозвіл на викиди, з порушенням вимог законодавства, щодо яких центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, було раніше видано припис про їх усунення із наданням достатнього часу для цього.

Щороку подавати до Департаменту звіт про дотримання умов дозволу на викиди та виконання заходів щодо здійснення контролю за дотриманням встановлених граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин відповідно до статті 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» та згідно з вимогами Порядку подання та розміщення звіту суб’єкта господарювання про дотримання умов дозволу на викиди та виконання заходів щодо здійснення контролю за дотриманням установлених гранично допустимих викидів забруднюючих речовин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 січня 2023 року №58.

1.1) До технологічного процесу

Суб’єкт господарювання повинен забезпечити контроль за точним дотриманням технологічних регламентів.

Усі роботи на підприємстві повинні здійснюватися відповідно до затверджених технологічних регламентів та інструкцій з додержанням вимог природоохоронного та санітарного законодавства України.

Дотримуватись вимог та параметрів ведення технологічних процесів окремо по етапам і процесам взагалі.

Паливо, що використовується у виробничих процесах на джерелах викидів повинно відповідати технічним умовам (погодженим у встановленому законодавством порядку), державним стандартам, санітарним нормам та регламентам технологічних процесів.

На зовнішній межі встановленої санітарно-захисної зони промислового майданчика підприємства, найближчої житлової забудови та прирівняних до неї об’єктів концентрації забруднюючих речовин не повинні перевищувати їх гігієнічні регламенти.

1.2)        До обладнання та споруд

Експлуатація технологічного обладнання на підприємстві повинна здійснюватися згідно з вимогами технічної документації по їх застосуванню (технічних паспортів), які надаються виробником обладнання, затверджених стандартних робочих методик по експлуатації обладнання та інструкцій з охорони праці та техніки безпеки, що унеможливлює ймовірне виникнення позаштатних ситуацій.

Повинна бути забезпечена герметизація технологічного устаткування.

Контрольно-вимірювальні прилади технологічного устаткування повинні бути у працюючому стані.

Технологічне устаткування, яке використовується на об’єкті, повинно відповідати проектній документації.

Технологічне устаткування не повинно працювати у форсованому режимі.

Перед початком роботи перевірити герметичність резервуарів, арматури, трубопроводів, при виявленні протікання негайно вжити заходів до їх усунення

Використовувати тільки технічно справне, заземлене обладнання, забезпечувати постійний контроль за його станом

Ремонтні та профілактичні роботи повинні проводитися згідно графіку ремонтних робот.

Суб’єкт господарювання (Оператор) повинен вести щоденний облік часу роботи стаціонарних джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферу.

1.3)        До очистки газопилового потоку

Умова не встановлюється, установки очистки газу на об’єкті відсутні.

Дозволені обсяги викидів, що відводяться від окремих типів обладнання*

Викиди, що відводяться від окремих типів обладнання, відсутні.

* Дозволені обсяги викидів з урахуванням технологічних нормативів допустимих викидів забруднюючих речовин.

2) Умови до виробничого контролю

Виробничий контроль повинен здійснюватися відповідно до вимог статей 10, 29 Закону України «Про охорону атмосферного повітря».

3) Умови до неорганізованих (вимоги) та залпових джерел викидів

Для неорганізованих джерел викидів нормативи гранично допустимих викидів не встановлюються. Регулювання викидів від цих джерел здійснюється шляхом встановлення вимог.

На території Виробничого підрозділу «Лозівська дистанція сигналізації та зв’язку» (станція Лозова) до неорганізованих стаціонарних джерел викидів відносяться:

майстерня (металообробні верстати) через отвір воріт – джерело №2;

майстерня (ванна мийки деталей) через отвір воріт – джерело №3;

гараж (заїзд/виїзд техніки) через отвір воріт – джерела №№6, 7.

Відповідальний повинен забезпечити, щоб всі роботи на об'єкті проводились таким чином, щоб викиди в атмосферне повітря та/або запах не призводили до суттєвих незручностей за межами об'єкту або до суттєвого впливу на навколишнє середовище.

Для неорганізованих джерела викидів не повинно бути перевищено кількість та потужність використовуваного устаткування та технічних засобів. Не повинно бути перевищено кількість використовуваної сировини, що призводить до утворення та викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

Суворо дотримуватись правил пожежної безпеки, приймати превентивні заходи щодо попередження аварійних ситуацій, що можуть призвести до забруднення навколишнього природного середовища.

Своєчасно проводити профілактичний, плановий та поточний ремонти технологічного обладнання для оптимізації технологічного процесу.

Викиди від неорганізованих джерел за межами проммайданчика не повинні перевищувати санітарні та екологічні норми, що встановлені законодавством.

 Джерела залпових викидів забруднюючих речовин на об’єкті відсутні.

4) Комплекс заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, спрямованих на регулювання техногенної та природної безпеки

Суб’єкт господарювання повинен надсилати повідомлення, як по телефону, так і електронною поштою до Департаменту захисту довкілля та природокористування Харківської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) та Державної екологічної інспекції у Харківській області (далі – Інспекція) як можливо скоріше, після того, як відбувається щось з наступного:

  • будь-який викид, який не відповідає вимогам Дозволу;
  • будь-яка аварія може створити загрозу забруднення повітря або може потребувати екстрених заходів реагування. У повідомленні суб’єкт господарювання повинен вказати дату та час такої аварії, привести докладну інформацію про те, що сталося та заходи, прийняті для мінімізації викидів і для попередження подібних аварій в майбутньому.

Суб’єкт господарювання повинен документально фіксувати будь-які аварії, що трапились на об’єкті. В повідомленні, яке надається Департаменту та Інспекції, повинна наводитися докладна інформація про обставини, які призвели до аварії та про всі прийняті дії для мінімізації впливу на навколишнє середовище.

Звіт про зафіксовані аварії за довільною формою повинен надаватися Департаменту, як складова частина звіту щодо виконання плану природоохоронних заходів за рік. Наведена у такому звіті інформація повинна готуватися у відповідності з затвердженими інструкціями.

Суб’єкт господарювання повинен забезпечити, щоб відповідальна за природоохоронну діяльність особа, призначена наказом по підприємству, була доступна на об’єкті в будь-який час, коли відбувається вказана діяльність.

Суб’єкт господарювання повинен ввести в дію та підтримати в дії Систему управління охороною навколишнім природним середовищем, яка відповідає потребам даного Дозволу. В даній системі повинні враховуватися всі виробничі операції та повинні розглядатися всі практичні можливі варіанти для використання більш чистих технологій, більш чистих виробничих процесів та для мінімізації викидів.

Суб’єкт господарювання повинен ввести в дію і підтримати в дії процедури для визначення необхідних сфер підготовки персоналу для всіх співробітників, робота яких може здійснити суттєвий вплив на забруднення атмосферного повітря. Повинна підтримуватися відповідна документація про підготовку персоналу.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше