Сазонова Ірина Федорівна
Перший заступник начальника Управління праці та соціального захисту населення
Освіта
вища
Попередня діяльність
- -: -
Опис повноважень
- Здійснює керівництво діяльністю відділу соціальних допомог, відділу з питань праці та соціально-трудових відносин, відділу з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
- Контролює роботу щодо реалізації соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, у сфері соціально-трудових відносин, оплати, охорони та належних умов праці, зайнятості населення.
- Контролює роботу з призначення державних соціальних допомог, складання актів обстеження умов проживання заявників, складання актів встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи або особами, які потребують постійного стороннього догляду для перетину кордону.
- Контролює проведення моніторингу показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, фізичних осіб-підприємців.
- Забезпечує організацію роботи щодо призначення виплат внутрішньо переміщеним особам; відповідає за онлайн опитування щодо моніторингу стану справ забезпечення прав внутрішньо переміщених осіб в Лозівській громаді.
- Контролює здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду.
- Готує проєкти програм соціального спрямування: Програми соціального захисту населення та Програми соціальної підтримки Захисників та Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України в Лозівській міській територіальній громаді.
- Готує проєкти рішень міської ради та її виконавчого комітету з питань, що стосуються діяльності Управління.
- Готує інформацію щодо діяльності Управління для оприлюднення на офіційному веб-порталі Лозівської міської ради та на сторінках Управління в соціальних мережах.
- Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками Управління звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції Управління.
- Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції Управління, вживає заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг тощо.