Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Сазонова Ірина Федорівна

Перший заступник начальника Управління праці та соціального захисту населення

Освіта

вища

Попередня діяльність

  • -: -

Опис повноважень

  1. Здійснює керівництво діяльністю відділу соціальних допомог, відділу з питань праці та соціально-трудових відносин, відділу з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
  2. Контролює роботу щодо реалізації соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, у сфері соціально-трудових відносин, оплати, охорони та належних умов праці, зайнятості населення.
  3. Контролює роботу з призначення державних соціальних допомог, складання актів обстеження умов проживання заявників, складання актів встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи або особами, які потребують постійного стороннього догляду для перетину кордону.
  4. Контролює проведення моніторингу показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, фізичних осіб-підприємців.
  5. Забезпечує організацію роботи щодо призначення виплат внутрішньо переміщеним особам; відповідає за онлайн опитування щодо моніторингу стану справ забезпечення прав внутрішньо переміщених осіб в Лозівській громаді.
  6. Контролює здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду.
  7. Готує проєкти програм соціального спрямування: Програми соціального захисту населення та Програми соціальної підтримки Захисників та Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України в Лозівській міській територіальній громаді.
  8. Готує проєкти рішень міської ради та її виконавчого комітету з питань, що стосуються діяльності Управління.
  9. Готує інформацію щодо діяльності Управління для оприлюднення на офіційному веб-порталі Лозівської міської ради та на сторінках Управління в соціальних мережах.
  10. Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками Управління звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції Управління.
  11. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції Управління, вживає заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг тощо.
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше