Довідка про склад зареєстрованих осіб у житловому приміщенні
27.03.2023Перелік документів, які необхідні для отримання послуги:
1) заява;
2) документ про право власності на житло;
3) свідоцтва про народження дітей;
4) паспортні документи зареєстрованих за адресою осіб;
5) інші документи (у разі необхідності).
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
1) документ, що посвідчує особу представника.
2) довіреність.
Законодавчі акти України, що регулюють надання послуги
- Закон України “Закон України «Про адміністративні послуги»
- Закон України «Про надання публічних (електронних послуг) щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»
- Постанова КМУ від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги
- Особа не подала необхідних документів;
- Подані документи є недійсними;
- Звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.
Заява про видачу витягу про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб