Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до списку

Довідка про склад зареєстрованих осіб у житловому приміщенні

27.03.2023

Перелік  документів, які необхідні для отримання послуги:

1) заява;

2) документ про право власності на житло;

3) свідоцтва про народження дітей;

4) паспортні документи зареєстрованих за адресою осіб;

5) інші документи (у разі необхідності).

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

1) документ, що посвідчує особу представника.

2) довіреність.

Законодавчі акти України, що регулюють надання послуги

Перелік підстав відмови у наданні  адміністративної  послуги

  • Особа не подала необхідних документів;
  • Подані документи є недійсними;
  • Звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

Заява про видачу витягу про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

Інформаційна картка

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше