У Лозівській громаді підсилять напрямок сімейних форм виховання
«Кращий догляд для кожної дитини»: ЮНІСЕФ спільно з Харківською ОВА реалізує в області новий проєкт. Лозівська громада увійшла до 12 пілотних громад області, де його планують реалізувати.
У нараді з питань впровадження проєкту, яка пройшла під головуванням заступниці начальника ХОВА Віти Ковальської та за участі представників ЮНІСЕФ, взяла участь начальниця Служби у справах дітей Лозівської міської ради Світлана Брежнєва.
Мета проєкту «Посилення альтернативного догляду через підтримку реформи кращого догляду в Харківській області» — допомогти дітям знайти родини та розвивати систему кращого догляду та виховання для них. Проєкт Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) реалізує благодійний фонд «Волонтери: дорослі – дітям» разом зі службою у справах дітей Харківської ОВА та Харківським обласним центром соціальних служб.
В межах проєкту всі учасники отримають багаторівневу підтримку. ЮНІСЕФ забезпечить 12 пілотних громад «додатковими руками» – спеціалістами, які допомагатимуть працівникам служб у справах дітей і спрямує до кожної по 2 кваліфікованих фахівця. Сім'ям у громадах, які хочуть взяти дітей на виховання, надаватиметься соціальний, психологічний та юридичний супровід, комплексна інформаційна підтримка щодо різних форм сімейного виховання.
Також передбачене сертифіковане навчання за програмою підготовки прийомних батьків, опікунів, батьків-вихователів, усиновлювачів, патронатних вихователів у громадах. Заплановано заходи щодо покращення побуту для родин, які взяли дітей на виховання.
Наразі у Лозівський громаді 272 дитини влаштовані до альтернативних форм виховання. Їх супроводжують соціальні служби. Для початку роботи над проєктом вже отримали необхідну офісну техніку.
Лозівський міський голова Сергій Зеленський подякував за необхідну та своєчасну ініціативу Офісу першої леді України Олени Зеленської, начальнику ХОВА Олегу Синєгубову, його заступниці Віті Ковальській, Дитячому фонду ООН (ЮНІСЕФ), благодійному фонду «Волонтери: дорослі – дітям» та соціальним службам області.