Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Оголошення про закупівлю твердого палива (вугілля кам’яного)

Оголошення
23.01.2024

Для безперебійної та комфортної роботи працівників та сталого опалення адміністративних будівель Панютинського старостинського округу (17 т) та Новоіванівського старостинського округу (8 т) є потреба у придбанні  твердого палива (вугілля кам’яне), загальною кількістю 25,0 т.

Запропоноване учасником тверде паливо повинне мати наступні якісні, хімічні та технічні характеристики, а саме: вугілля кам`яне марки ДГ, клас (або фракція) 25-100мм, кількість 25,0 тонн та повинне мати наступні якісні характеристики (або кращі): зольність на сухий стан палива не більше ніж 10 %, загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 10 %, масова частка кусків розміром менше нижчої границі не більше ніж 12 %, нижча теплота згорання на робочий стан палива не менше ніж 25,539 МДЖ/кг (6100 ккал/кг).

До відома: доставка, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт та зважування товару, здійснюється учасником за власні кошти. Під час здійснення поставки товару, який є предметом закупівлі учасником повинен забезпечуватись комплекс заходів, що унеможливлять попадання у товар різних домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики твердого палива, про що учасником повинен бути наданий відповідний гарантійний лист довільної форми у складі тендерної пропозиції.

Доставка вугілля до місця призначення повинна здійснюється не всією партією, а за заявками Замовника протягом 5-ти діб в кількості не менше, ніж 3,0 т.

Кожна поставка (відвантаження) твердого палива супроводжується посвідченням якості або іншим документом, що підтверджує якісні характеристики товару. 

Гарантійні зобов’язання Постачальника полягають у поставці товару належної якості, придатного для використання за призначенням. Постачальник повинен вживати профілактичні заходи, що запобігають змерзанню твердого палива, сушінню, переморожуванню, промасленню тощо. Перед поставкою окремої партії товару Замовник може самостійно перевірити умови зберігання товару на складі Постачальника

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату на протязі 20 календарних днів з моменту прийняття товарів (післяплата).

Цінові пропозиції просимо надавати на електронну пошту Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради uzhkgb@ukr.net .

Для отримання додаткової інформації звертатися за тел. 0974057575, контактна особа - ЦЕХМИСТРО Наталія.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше