АТ «Укртелеком»
Опис
АТ "Укртелеком"
Центр обслуговування абонентів Харків, просп. Олександрівський, 83
Відчинено: Пн-Пт 8:30-18:00, Сб, Нд – вихідний
АТ «Укртелеком» – одна з найбільших телекомунікаційних компаній України, що надає повний спектр послуг, серед яких Інтернет, телебачення, телефонія. Найбільше Інтернет-покриття в Україні – у понад 3,9 тисячах населених пунктів. Укртелеком - лідер з будівництва оптичних мереж і на цей час проклав вже понад 80 тисяч кілометрів оптики. Протягом останніх років компанія реалізує масштабні проекти розвитку та модернізації мережі, які передбачають будівництво найсучасніших оптоволоконних мереж. Укртелеком забезпечує Енергонезалежний Інтернет, тобто надає послугу Інтернет навіть в умовах тимчасової відсутності електроживлення до 96 годин.
Перелік послуг:
Оптичний інтернет •Дозволяє швидко обмінюватися файлами •Забезпечує стабільне з'єднання для робочих задач •Максимальна швидкість сягає декількох сотень Мбіт/с, або навіть кількох Гбіт/с •Основна послуга для ведення бізнесу
ADSL інтернет •Доступний варіант підключення до Інтернету •Резервний Інтернет, що економить гроші •Перевірена часом технологія зі стійкістю до перешкод •Широке покриття, навіть у маленьких населених пунктах
Профі інтернет •Забезпечує більш високу надійність та стійкість з'єднання для бізнес-задач •Легка зміна швидкості для зростаючих потреб бізнесу •Надає високий рівень підтримки персональним менеджером •Забезпечує доступ згідно з міжнародними стандартами
VPN •При підключенні до публічного Wi-Fi в кафе або аеропорті, захищає файли від зловмисників •Закодовує інтернет-з'єднання та зменшує ризик шпигунства •Підвищення конфіденційності та анонімності під час використання Інтернет-сервісів •Дозволяє працювати з даними в безпечному середовищі та зберегти корпоративні файли
ХАТС •Знижує витрати на послуги телефонії •Забезпечує більшу мобільність та гнучкість з будь-якого місця, де є Інтернет •Збільшує ефективність роботи за допомогою додаткових функцій: інтеграція з CRM та запис дзвінків
Інтеграція CRM •Дозволяє зберегти всю інформацію про потреби клієнта в одному ресурсі •Дає змогу аналізувати клієнтів та підвищити продажі •Спрощує створення звітів про роботу
Запис дзвінків •Дозволяє контролювати та підвищувати якість обслуговування клієнтів •Формує базу інформації про клієнтів та їхні потреби •Записи дзвінків спрощують навчання нових співробітників
IP телефонія (Sip Trunk, Sip Line) •Здійснювати дзвінки з будь-якого місця, де є інтернет •Дозволяє зекономити на дзвінках •Надає високу якість голосового зв'язку •Просто налаштовується та встановлюється •Легко інтегрується з іншими системами, включаючи CRM •Розширює можливості телефону через додаткові послуги: голосова пошта, переадресація, запис розмов
Лінія 0800 •Збільшує продажі та покращує відносини з клієнтами •Клієнти можуть отримати відповідь на запитання просто зателефонувавши на єдиний номер
OTA (резервний канал) •Не потребує спеціальних знань для старту використання •Забезпечує надійний зв'язок, навіть без Wi-Fi •Національне покриття на всій території країни •Резервний зв'язок, що економить гроші
Антивірусний захист •Захищає комп'ютери та мобільні пристрої від вірусів •Виявляє та видаляє шкідливі файли та програми •Зміцнює кібербезпеку працівників та компанії •Усуває можливість витоку важливої інформації через дії гакерів
Захист від DDoS атак •Надає захист до вашого веб-сайту або сервісу •Допомагає попередити відключення веб-сайту або сервісу •Зберігає швидкість роботи мережі та дозволяє ефективно її використовувати •Зменшує витрати на обслуговування та відновлення обладнання
Microsoft 365 •Дозволяє працювати з будь-якого місця, де є інтернет •Одразу містить вбудований кіберзахист: шифрування, ідентифікація, резервне копіювання файлів •Дозволяє проводити відеоконференції, спілкуватися в робочих чатах та працювати спільно над файлами •Знижує витрати на придбання обладнання та додаткових програм
BaaS - резервне копіювання даних •Зберігання файлів у захищеному середовищі від гакерських атак, вірусів, пожеж та катастроф •Дозволяє зменшити витрати на обладнання та інфраструктуру •Надає легкий доступ до резервних копій усіх файлів •Забезпечує швидке відновлення файлів у разі втрати •Автоматизує процес резервного копіювання файлів без залучення людей
Е-чек •Дозволяє уникнути необхідності друкувати та зберігати паперові чеки •Спрощує та пришвидшує надання чеків клієнту •Автоматизує процес бухгалтерської звітності •Забезпечує захист від шахрайства та викрадення даних
Інтернет-магазин на платформі Shop-Express •Допомагає без спеціальних знань створити власний інтернет-магазин •Вбудовані функції електронної комерції: каталог товарів, швидкий пошук, оплата та доставка, знижки та промокоди, звіти та аналітика •Розширює аудиторію клієнтів та збільшує продажі •Простий інтерфейс спрощує управління інтернет-магазином •Просуває товари або послуги в інтернеті та залучає нових клієнтів
Телебачення Megogo Спортивний контент •Надає високу якість зображення та звуку для спортивного контенту •Спортивні події можна переглядати на різних пристроях, включаючи смартфони та планшети •Всі спортивні трансляції зібрані на одній платформі для зручності •Доступ до спортивного контенту за доступними цінами
Телебачення Омега ТБ •Надає доступ до 128 каналів різної тематики •Всі канали мають високу якість зображення та звуку •Є можливість декількох способів перегляду: телевізор, комп'ютер, смартфон або планшет