Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та інформаційного забезпечення фінансового управління

Основними завданнями Відділу є:
- Ведення бухгалтерського облiку фiнансово-господарської дiяльностi  управління та складення звiтностi;
- Вiдображення у документах достовiрної та у повному обсязi iнформацiї про господарськi операцiї i результати дiяльностi, необхiдної для оперативного управлiння бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фiнансовими i матерiальними (нематерiальними) ресурсами;
- Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взяттi бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацiю таких зобов'язань, здiйснення платежiв вiдповiдно до взятих бюджетних зобов'язань, достовiрного та у повному обсязi вiдображення операцiй у бухгалтерському облiку та звiтностi;
- Забезпечення контролю за наявнiстю i рухом майна, використанням фiнансових i матерiальних (нематерiальних) ресурсiв вiдповiдно до затверджених нормативiв i кошторисiв;
- Складання проекту кошторису управління, штатного розпису,    розрахунків до них і подання на розгляд начальнику управління;
- Забезпечення контролю,  проведення аналізу та  заходів по недопущенню дебіторської, кредиторської заборгованості по управлінню;
- Складання на пiдставi даних бухгалтерського облiку фінансової та  бюджетної звітності, а також державної статистичної, зведеної та іншої звітності в порядку, встановленому законодавством;
- Своєчасно та у повному обсязi перерахування  податків  i зборів (обов'язковi платежi) до вiдповiдних бюджетiв;
- Аналiз даних бухгалтерського облiку та звiтностi розробляє та здiйснює заходи щодо стягнення дебiторської та погашення кредиторської заборгованостi, органiзовує та проводить роботу з її списання вiдповiдно до законодавства;
- Своєчасне перерахування  коштів субвенцій, міжбюджетних трансфертів з бюджету міської територіальної громади до бюджетів інших рівнів;
- Інформаційно-технічне забезпечення фінансового управління міської ради;
- Проведення  роботи щодо укладання договорів з контрагентами, внесення змін до таких договорів;
- Підготовка матеріалів та документів, необхідних для розміщення коштів бюджету міської територіальної громади  на депозитних рахунках в установах банку;
- Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
2025 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше