Петренко Денис Миколайович
Заступник Лозівського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Освіта
вища
Попередня діяльність
- 04.2002 - 06.2004: тесляр студентського гуртожитку Харківського державного технічного університету сільського господарства ім.Петра Василенка, м.Харків;
- 05.2008 - 07.2008: торгівельний представник ТОВ «Компанія «НС ЛТД», м.Харків;
- 07.2009 - 10.2019: директор студмістечка, проректор з адміністративно - господарської роботи Харківського національного технічного університету сільського господарства ім.Петра Василенка, м.Харків;
- 12.2020 по цей час: заступник Лозівського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, м.Лозова Харківської області.
Опис повноважень
- Забезпечення реалізації державної політики та повноважень міської ради в галузях промислового виробництва, житлово-комунального господарства, зв’язку, забезпечення їх необхідного рівня та якості житлово-комунальних послуг, енергопостачання, охорони навколишнього середовища, управління ком.власністю.
- Вирішує питання забезпечення роботи галузей промисловості, розроблення та здійснення заходів щодо зростання експортного потенціалу промисловості, збереження науково-технічного та кадрового потенціалу.
- Забезпечення роботи енергетичного комплексу,організації і контролю за реалізацією реформування структури енергетичного комплексу,здійснення державної політики щодо розвитку електроенергетики, організації будівництва та утримання в належному стані мереж електропостачання, контролю стану розрахунків.
- Вирішує питання забезпечення енергозбереження.
- Вирішує питання розвитку телекомунікацій та інших засобів зв’язку, сприяння в створенні конкурентного середовища в цих галузях, організації будівництва та експлуатації доріг і об’єктів зв’язку.
- Вирішує питання забезпечення якісного виконання та контролю за проектними, ремонтними, будівельними роботами на об’єктах комунальної власності Лозівської міської територіальної громади.
- Вирішує питання контролю за здійсненням санації та реалізації законодавства з питань банкрутства підприємств комунальної форми власності.
- Вирішує питання розвитку і реалізації повноважень міської ради в сфері містобудування та архітектури, розвитку будівельного комплексу, сприяння в створенні в ньому конкурентного середовища.
- Вирішує питання реалізації державної політики та повноважень міської ради в галузі ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, екологічної безпеки.
- Вирішує питання організації виконання цільових і галузевих програм відповідного спрямування.
- Спрямовує, координує та контролює діяльність: 1) Управління житлово-комунального господарства та будівництва міської ради; 2) сектору містобудування та архітектури відділу містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради;
- 3) відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради; 4) відділу з питань управління комунальним майном міської ради.
- Координує діяльність: 1) підприємств, організацій та установ: житлово-комунального господарства, енергетики, транспорту, промисловості, зв’язку, будівництва; 2) об’єднання співвласників багатоквартирних будинків на території Лозівської міської територіальної громади;
- 3) громадських об’єднань та організацій, діяльність яких пов’язана з питаннями житлово-комунальної сфери та благоустрою.
- Очолює: 1) адміністративну комісію при виконавчому комітеті міської ради; 2) комісію з житлових питань; 3) міську комісію з контролю за розрахунками за спожиті енергоносії;
- 4) постійно діючу міжвідомчу комісію для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання;
- 5) конкурсну комісію щодо організації і проведення конкурсів з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені до проведення незалежної оцінки об’єктів приватизації майна комунальної власності Лозівської міської територіальної громади;
- 6) інші комісії, створені за рішенням міської ради та її виконавчого комітету або розпорядженням міського голови.
- Безпосередньо займається розробленням проєктів регуляторних та інших нормативно-правових актів. Проводить перевірку проєктів таких актів, що розробляються виконавчими органами міської ради.
- У межах своїх повноважень взаємодіє з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, відповідними постійними комісіями міської ради.
- У своїй діяльності підлеглий та підпорядкований безпосередньо міському голові.