Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Жидков Олександр Миколайович

Перший заступник Лозівського міського голови

Освіта

вища

Попередня діяльність

  • 1984 - 1986: Трудову діяльність розпочав у 1984 році інженером-технологом Лозівського ковальсько-механічного заводу. Після служби в лавах Радянської Армії з 1984 року по 1986 рік, продовжив працювати на заводі;
  • 1987 - 1991: секретар комітету комсомолу Лозівського ковальсько-механічного заводу, другий секретар, перший секретар Лозівського міського комітету ЛКСМ України, м.Лозова Харківської області;
  • 1991 - 1992 : голова комітету у справах молоді Лозівського районного виконавчого комітету, м.Лозова Харківської області;
  • 1992 - 1995: очолював Фонд комунального майна районної ради, керівник представництва Фонду державного майна України у Лозівському районі, м.Лозова Харківської області;
  • 1995 - 1999: завідуючий відділом субсидій Лозівської районної державної адміністрації у Харківській області, м.Лозова Харківської області;
  • 1999 - 2011: працював на різних керівних посадах Лозівської філії ВАТ «Харківгаз», ТОВ «Харківрегіонгаз», м.Лозова Харківської області;
  • 2011: головний інженер КП «Житлова управляюча компанія» Лозівської міської ради Харківської області, м.Лозова Харківської області;
  • 2011 - 2015: перший заступник голови Лозівської райдержадміністрації, м.Лозова Харківської області;
  • З листопада 2015 року по цей час: перший заступник Лозівського міського голови, м.Лозова Харківської області.

Опис повноважень

  1. Вирішує питання: 1. Забезпечення реалізації державної політики та повноважень міської ради в галузях побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування. 2. Цивільного захисту, мобілізаційної підготовки, оборонної роботи.
  2. 3. Забезпечення охорони державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності. 4. Сприяння в здійсненні інвестиційної, зовнішньоекономічної та міжнародної діяльності, зовнішніх відносин.
  3. 5. Формування загальногалузевого переліку інвестиційних програм та проєктів; контролю за їх впровадженням та виконанням.
  4. Бере участь в організації територіальної оборони.
  5. Координує роботу щодо своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів.
  6. Забезпечує підготовку на розгляд ради проєктів соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету та звіту про їх виконання.
  7. У межах своїх повноважень забезпечує реалізацію державної політики в напрямку розвитку підприємництва, транспортного комплексу.
  8. Сприяє діяльності правоохоронних органів, органів статистики; в межах своїх повноважень –фінансових установ, фіскальної служби, територіального центру комплектування та соціальної підтримки, розташованих на території громади.
  9. Спрямовує, координує та контролює діяльність: 1) фінансового управління міської ради; 2) управління економіки міської ради; 3) відділу цивільного захисту, оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради;
  10. 4) відділу з бухгалтерського обліку та звітності апарату виконавчого комітету міської ради; 5) юридичного відділу апарату виконавчого комітету міської ради;
  11. Очолює: 1) постійну діючу комісію з питань розгляду звернень громадян; 2) конкурсну комісію Лозівської міської ради Харківської області;
  12. 3) постійно діючу робочу групу з впорядкування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення в населених пунктах Лозівської міської територіальної громади.
  13. 4) інші координаційні ради, комісії та робочі групи за рішенням міської ради та її виконавчого комітету або розпорядженням міського голови.
  14. Вирішує питання контролю за дотриманням штатної, кошторисної, розрахунково-платіжної, фінансової дисципліни в апараті міської ради та її виконавчому комітеті.
  15. Має право першого підпису фінансових документів, договорів, платіжних документів, накладних, актів на приймання та передачу товаро-матеріальних цінностей тощо.
  16. Затверджує акти на списання матеріальних цінностей. Затверджує в установленому порядку штатні розписи, кошториси та зміни до них структурних підрозділів міської ради.
  17. Безпосередньо займається розробленням проєктів регуляторних та інших нормативно-правових актів. Проводить перевірку проєктів таких актів, що розробляються виконавчими органами міської ради.
  18. У межах своїх повноважень взаємодіє з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, відповідними постійними комісіями міської ради.
  19. У своїй діяльності підлеглий та підпорядкований безпосередньо міському голові.

Файли

Біографічна довідка.pdf

Завантажити

Розподіл обов'язків_Жидков.pdf

Завантажити
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше